Anteriors edicions

Solucions finalistes edició 2015 - 2016

Aplicació web per als esdeveniments de Barcelona

Aplicació web adaptable a tots els dispositius (mòbil, tauletes i ordinadors) amb la funcionalitat de mostrar els esdeveniments desitjats per l’empresa Evolution per poder filtrar per a categories i adaptar diferents resultats a diferents clients segons els seus perfils.

També farem recomanacions d’ esdeveniments segons als anteriors assistits. Per altra banda podríem afegir una plataforma de pagament a l’aplicació per a gestionar els pagam ents dels diferents esdeveniments.

Integrants: Kabaljit Singh kaur, Albert de la Rubia, Victor Ribero

La Llauneta

La idea de La Llauneta sorgeix a partir del repte que ens planteja la Confraria de Pescadors de Barcelona. Com podem aproximar la marca de la Confraria al client? Com podem renovar la seva imatge? Si es comercialitzés per tota l’àrea de Barcelona un producte amb la marca de la Confraria de Barcelona trobaríem la solució a les preguntes anteriors. Aconseguiríem arribar a un públic local a través d’un producte i, alhora, renovaríem la imatge de la Confraria aportant-li un toc d’innovació.

Integrants: Guillem Pascual, Vicky Zambrano, Héctor Rodríguez, Anna Montserrat

La Boia

Atenent al repte del Port de Barcelona, es proposa el desenvolupament d’un disseny més adequat per millorar la funcionalitat de la boia de recollida d’informació marítima.

Aquí teniu el vídeo demostració de com funciona la boia: https://vimeo.com/176566281

Integrants: Ismael Cantarero

Solucions finalistes 2016 - 2017

Imoca Experience

L’equip de l’Escola Pia Nostra Senyora va resoldre el repte que plantejava la FNOB per difondre l’esport de la vela oceànica a Barcelona, desenvolupant un joc de realitat virtual que simula l’experiència que es viu en aquest esport. Un videojoc que permet que l’usuari visqui una experiència lúdica, interactiva i didàctica de la vela oceànica d’una forma molt accessible.

Integrants: Dídac Àvila, Samuel Colominas, Jesús Coscolla, Adrián Moscoso, Diego Taddia, Paula Tolivia.

Neur

L’equip de l’Escola Pia Nostra Senyora va resoldre el repte que plantejava el Port de Barcelona per recollir els plàstics que arriben al port mitjançant un prototip que aprofita les corrents del vent i les marees per recollir el material de l’aigua. És fàcil d’utilitzar, no requereix formació tècnica, i permet el reciclatge i la separació del material obtingut de manera eficient.

Integrants: Aleix Pi Montrreal, Alejandro de la Sotilla Serra, Lluis Mora Riera, Gerard Garcia Salas, Albert Batlle Espinalt

eTorn

L’equip del Institut Ausiàs March va resoldre el repte que plantejava Caprabo per oferir nous serveis i cobrir necessitats als operadors del Port desenvolupant una aplicació mòbil que permet demanar torn a les diferents parades i t’avisa quan el teu torn s’aproxima per poder aprofitar l’interval de temps que genera la cua. La app va acompanyada d’una pantalla i un tòtem que també permeten veure i demanar els torns. Un Bussiness Intelligence que permet optimitzar l’atenció al client.

Integrants: Victor Puigcerver , Guillem Quiroga.

Train on Time

L’equip del Institut Ausiàs March va resoldre el repte que plantejava ADIF per planificar la circulació de trens a la xarxa portuària digitalment mitjançant una aplicació informàtica que permet la planificació dels desplaçaments de trens des dels centres logístics fins a les terminals portuàries d’una forma fàcil i que permet estalviar temps i minimitzar errors.

Integrants: Beatriz Mira, Adrian Ferrando

Primer dia de feina

L’estudiant de l’Escola de Mitjans Audiovisuals va resoldre el repte plantejat per Dortoka per explicar la realitat portuària a través d’una experiència de realitat virtual que mostra la diversitat interna del Port d’una forma lúdica i interactiva. Una proposta que connecta fortament amb les noves tendències tecnològiques.

Integrant: Sergio Gallart